Live chat

Live Chat

{{msg.text}}

Honda „Assistance“ paslauga

Trejus metus, 24 valandas per parą teikiama techninė pagalba                    

 

„Honda“ techninė pagalba teikiama Lietuvoje registruotiems naujiems automobiliams „Honda“, kurie naudojami nekomerciniais tikslais. „Honda“ automobilių techninė pagalba galioja viso garantinio laikotarpio metu: trejus metus (36 mėnesius) nuo automobilio pirmojo registravimo dienos.

„Honda“ techninė pagalba siūlo šias paslaugas:

1. smulkus remontas automobilio gedimo vietoje, trunkantis mažiau nei vieną valandą, į kurį įskaičiuojami gedimai, dėl kurių automobilis tapo nebevažiuojančiu: susprogusi padanga, pasibaigę degalai, prarastas ar sulaužytas užvedimo raktelis;
2. jei gedimo negalima pašalinti vietoje, automobilis nuvelkamas į artimiausią autorizuotą „Honda“ servisą.
3. jei automobilio negalima pataisyti tą pačią dieną, galite pasirinkti vieną iš šių paslaugų:

a) Jums duodamas kitas automobilis (maksimalios kompensuojamos išlaidos – 336 EUR trims paroms);
b) jei Jūsų gyvenamoji vieta yra toliau nei už 100 km nuo remonto dirbtuvių, Jums ir kartu keliavusiems asmenims suteikiama nakvynė (maksimalios kompensuojamos išlaidos – 112 EUR vienam asmeniui trims paroms, tačiau ne daugiau kaip 336 EUR trims paroms, neatsižvelgiant į asmenų skaičių);
c) visiems automobiliu keliavusiems asmenims suteikiami pirmos klasės traukinio ar autobuso bilietai nuvykti iki gyvenamosios vietos ar kelionės tikslo, jei jis yra šalyse, kuriose teikiama „Honda“ automobilių techninė pagalba, su sąlyga, kad kelionė traukiniu trunka ne ilgiau kaip aštuonias valandas. Jei kelionė traukiniu trunka ilgiau kaip aštuonias valandas, visi automobiliu keliavę asmenys turi teisę gauti turistinės klasės lėktuvo bilietus iki gyvenamosios vietos ar kelionės tikslo, jei jis yra šalyse, kur teikiama „Honda“ techninė pagalba. Jei automobilio remonto darbų metu grįžote namo ar tęsėte kelionę, „Honda“ techninė pagalba Jums ar Jūsų įgaliotam atstovui (vienam žmogui) suteiks pirmos klasės traukinio ar autobuso bilietą iki remonto dirbtuvių, kur remontuojamas Jūsų automobilis, jeigu kelionė traukiniu trunka ne ilgiau kaip aštuonias valandas, ar turistinės klasės lėktuvo bilietą, jei kelionė traukiniu trunka ilgiau kaip aštuonias valandas.

Atsarginės detalės pristatomos nemokamai

Jei automobilio remontui reikalingų detalių automobilių techninės pagalbos stotyje nėra, „Honda“ techninė pagalba jas pristatys nemokamai. Atsarginių detalių kainų ir galimų muitinės mokesčių „Honda“ automobilių techninė pagalba nekompensuoja.

Kreditavimo galimybė

Jei remonto darbai nepriskiriami prie darbų, kuriuos kompensuoja „Honda“ techninė pagalba, ir Jūs neturite galimybės sumokėti už užsienyje atliktus remonto darbus, „Honda“ techninė pagalba, esant pakankamai garantijai, kredituos remonto išlaidas.
Jei patekote į avariją, Jus apvogė ar turite kitų problemų, „Honda“ techninė pagalba padės Jums, tačiau tokiu atveju išlaidas (kelionės, viešbučio, bilietų, automobilio vilkimo) turėsite apmokėti patys.

„Honda“ techninė pagalba-tereikia paskambinti

Savo automobilyje rasite lipduką su telefonų numeriais. Tuos pačius numerius rasite šio lankstinuko pabaigoje. Jais paskambinus „Honda“ pagalbininkai Jums padės šiose Europos šalyse:

Airijoje, Andoroje, Anglijoje, Austrijoje, Belgijoje, Bulgarijoje, Čekijoje, Danijoje, Estijoje, Gibraltare, Graikijoje, Islandijoje, Ispanijoje, Italijoje, buvusiose Jugoslavijos valstybėse, Kipre, Latvijoje, Lenkijoje, Lietuvoje, Liuksemburge, Maltoje, Norvegijoje, Olandijoje, Portugalijoje, Prancūzijoje, Rumunijoje, San Marine, Sankt Peterburgo apylinkėse, Seutoje (Ispanijoje), Slovakijoje, Suomijoje, Švedijoje, Šveicarijoje, Vatikane, Vengrijoje, Vokietijoje.

P.S. Paskambinus į „Honda“ techninę pagalbą, turite pateikti šiuos duomenis (juos rasite automobilio techniniame pase):

– Automobilio markė ir tipas,
– Registracijos numeris,
– Pirmosios registracijos data,
– Automobilio identifikavimo numeris,
– Automobilį pardavusios įmonės pavadinimas,
Nepamirškite nurodyti savo vardą, adresą ir telefono numerį!

Papildomos informacijos teiraukitės „Honda“ atstovybėse.

„Honda“ techninė pagalba padės išspręsti iškilusias problemas ir jūs galėsite greitai ir be vargo tęsti nutrūkusią kelionę visoje Europoje.

„Honda“siūlo savo klientams tik tai kas geriausia.

„Honda“ techninės pagalbos telefonas:

– Tel.  +370 5 246 1517  (užsienyje ar skambinant iš mobiliojo telefono)
– 8 ~ 800 10 201 (Lietuvoje)

INFORMACIJA KLIENTAMS!

Birželio 23d., liepos 2 d. ir liepos 7 d. UAB „Nippon Auto“ salonas nedirbs.
Atsiprašome už nepatogumus.



    Salonas

  • Tel. +370 5 2440005
  • I-V 9:00-19:00
  • VI 10:00-15:00
  • El. p. info@nipponauto.lt

    Prekyba automobiliais

  • Tel. +370 5 2440005
  • Mob. tel. +370 655 56094
  • Mob. tel. +370 612 33321
  • Mob. tel. +370 633 57617
  • El. p. info@nipponauto.lt

    Prekyba motociklais

  • Tel. +370 5 2440005
  • Mob. tel. +370 655 56094
  • El. p. info@nipponauto.lt

    Servisas

  • Tel. +370 5 2199922
  • I-V 7:00-19:00
  • VI 9:00-15:00
  • El. p. info@nipponauto.lt

    Atsarginės dalys ir aksesuarai

  • Tel. +370 5 2195600
  • Mob. tel. +370 657 19911
  • Mob. tel. +370 655 39454
  • El. p. dalys@nipponauto.lt