2019-aisiais – tvirtas žingsnis į elektrinę automobilių ateitį

3 sausio, 2019

 

Retro-futuristinis dizainas, visiškai naujas elektromobilis bei hibridinės technologijos – tik kelios HONDA 2019 metų naujienos. Kiti metai taps pamatu įgyvendinant bendrovės strategiją, jog iki 2025 metų du trečdaliai visų HONDA parduodamų automobilių Europoje bus varomi elektra.

 

Dizaino DNR: atgal į ateitį

 

2018-ųjų liepą legendinis mopedas HONDA Super Cub sugrįžo į Europą. Tai vienas pirmųjų HONDA  dviračių produktų, pradėtas gaminti dar 1958-aisiais. Per 60 metų pagaminta per 100 milijonų Super Cub motorolerių.

 

Šiandieninis Super Cub C125 – retro futuristinio HONDA dizaino pavyzdys. Mopedas išsaugojo pirmtako linijas, pridedant pažangų variklį, ABS, išmaniojo užrakto sistemą bei LED žibintus.

 

Kurdama naujienas, HONDA vis dažniau grįžta prie legendinių modelių ištakų. 2019 metais prekyboje pasirodysiantis elektromobilis HONDA Urban EV – pirmosios CIVIC kartos stiliaus interpretacija. Prieš kelias savaites gatvėse pastebėtas bandomasis Urban EV modelis nedaug skiriasi nuo automobilių parodose pristatyto koncepto. Todėl galima manyti, jog išskirtinis retro-futuristinis dizainas bus vienas didžiausių šio modelio skiriamųjų bruožų tarp kitais metais debiutuosiančių automobilių.  

 

„Pirmųjų hibridinių ir elektra varomų automobilių dizainas pirmiausia tarnavo technologijoms ir stokojo drąsos. Elektrinės automobilių platformos leidžia laisviau įgyvendinti dizaino idėjas. Todėl Urban EV taps pirmuoju ateities automobilių šaukliu – tokiu, kokius automobilius matėme futuristiniuose fantastikos filmuose” – teigė UAB „Nippon Auto” komercijos direktorius Artūras Vilpišauskas.

 

Elektrinės ateities link

 

HONDA Urban EV taip pat taps vienu pirmųjų „nuo nulio” sukurtų didžiųjų automobilių gamintojų elektromobilių. Urban EV kuriamas ant visiškai naujos HONDA gamybos platformos, skirtos elektrinėms transporto priemonėms. Urban EV debiutas bei nedideliems elektromobiliams sukurta platforma taps pamatu įgyvendinant HONDA strategiją, jog iki 2025 metų du trečdaliai visų bendrovės parduodamų automobilių Europoje bus varomi elektra.

 

„Iki šiol daugelis gamintojų skubėjo „elektrifikuoti” esamų modelių bazes. Nors šis sprendimas paspartino naujų elektromobilių kelią į rinką, tai nebuvo pilnavertės elektrinės transporto priemonės. Jos kurtos pirmiausia kaip modeliai tradiciniais varikliais, todėl automobilių svorio centras, dinaminės savybės ir kiti techniniai ypatumai gerokai nusileidžia  „nuo nulio” sukurtoms elektromobilių platformoms” – teigė UAB „Nippon Auto” komercijos direktorius Artūras Vilpišauskas.

 

Elektromobilių technologijas HONDA siekia pritaikyti ir hibridiniuose modeliuose. Kitais metais HONDA hibriduose Europoje taip pat debiutuos pastovaus pavaros perdavimo transmisija (ang. fixed gear transmission), pakeisianti CVT sistemas. Pastovaus perdavimo sistemos naudojamos „grynakraujuose” elektromobiliuose, kur vidaus degimo varikliams įprastas pavarų perjungimas nėra reikalingas. Pastovaus perdavimo sistema užtikrina tolygų galios perdavimą bei leidžia automobiliui nepastebimai persijungti tarp pilnai elektrinio, hibridinio ar benzininio variklio režimų. Naujasis HONDA CR-V hibridinis visureigis Europoje pasirodys jau su naująja transmisija.