„CRF1000L Africa Twin“ sugrįžimas

18 kovo, 2016

„Honda“ su malonumu praneša apie „Africa Twin“ – vieno garsiausių ir žinomiausių ženklų motociklų pasaulyje – sugrįžimą. 2014 m. lapkričio mėn. vykusioje EICMA parodoje pristačiusi „True Adventure“ prototipą, „Honda“ bendrovė aiškiai parodė, kokia kryptimi ji užsimojusi judėti. Dabar ji gali patvirtinti, jog 2015 m. pabaigoje Europos prekybos atstovybes pasieks naujasis „CRF1000L Africa Twin“ modelis.

Kai kurie motociklai tobulai įkūnija tikro nuotykiams įkvepiančio motociklo idėją. Vienas jų – pirmasis „XRV650 Africa Twin“ modelis, debiutavęs 1988 m. po pirmųjų trijų iš keturių viena po kitos pelnytų „Honda“ pergalių Paryžiaus – Dakaro* ralyje. Dėl savo visureigio savybių, tvirtumo ir patvarumo, lengvo valdymo bei užtikrinamo kasdienio komforto jis tapo nepakeičiamu kelionių partneriu. Jis davė pradžią ilgiems nuotoliams pritaikytų motociklų segmento atsiradimui. Dabar šis segmentas tapo vienu populiariausių pasaulyje. Naujasis „Africa Twin“ liko ištikimas visiems „XRV650“ bei jo įpėdinio „XRV750“ būdingiems atributams ir savybėms, kartu papildydamas savo pirmtakus įvairiais privalumais važiuojant keliu ir bekele, kuriuos „Honda“ ištobulino per paskutinįjį dešimtmetį, įskaitant „Team HRC“* grįžimą į Dakaro ralį 2013 m.

Be to, „Africa Twin“ bus pirmasis šios klasės atstovas, siūlantis naujosios kartos „Honda“ transmisiją su dviguba sankaba (DCT)**. Tai originali motociklams skirta „Honda“ technologija. Ši naujausia DCT versija specialiai sukurta ir pritaikyta važiavimui bekele – tai neatsiejama nuo „Africa Twin“ charakterio.

Naujasis „CRF1000L Africa Twin“ keičia su galingu kelioniniu motociklu siejamus lūkesčius važiuojant keliu ir bekele – ką jis iš tiesų gali ir ką turėtų pajėgti. Jis verčia naują puslapį garsioje tikriems nuotykiams sukurtų dvejopos paskirties „Honda“ motociklų istorijoje.

* Daugiau informacijos apie „Team HRC“ galima rasti apsilankius interneto svetainėje: www.rally.hondaracingcorporation.com

** Nuo 2010 m., kai pasirodė DCT technologija, „Honda“ Europoje pardavė per 35 000 modelių su DCT. 2015 m. daugiau pirkėjų (iš viso 53%) rinkosi DCT, o ne standartinę transmisiją („VFR1200X Crosstourer“, „VFR1200F“, „NC750X“ ir „NC750S“ modeliams), kuri komplektuojama kaip papildoma įranga. „Africa Twin“ motociklams siūloma į papildomos įrangos sąrašą įtraukta naujosios kartos DCT transmisija su išskirtinį pravažumą bekelėje lemiančiomis savybėmis.