„Honda“ pristato labiausiai ištobulintą iki šiol „HR-V“ modelį, išsiskiriantį nauju stiliumi ir pažangiomis technologijomis.

5 lapkričio, 2018

Subkompaktinio „Honda“ visureigio išorės patobulinimai sukuria naują elegantiško automobilio įvaizdį.

Aukštesnio lygio tekstiliniai apmušalai ir atnaujintos sėdynės aukščiau iškelia salono kokybės ir komforto kartelę.

Naujasis modelis rinkoje pasirodys su galingu ir efektyviu 1,5 l i-VTEC benzininiu varikliu.

Pirmoji automobilių partija pirkėjus pasieks lapkričio mėnesį.

2019 m. variklių asortimentą papildys sportiškas 1,5 l VTEC TURBO ir efektyvus dyzelinis 1,6 l i-DTEC galios agregatai.

 

„Honda“ paskelbė pirmąją informaciją apie savo šiuo metu labiausiai ištobulintą subkompaktinį visureigį – 2019 m. laidos „HR-V“. Naujasis modelis pasižymi patobulintu išorės dizainu, atnaujintu salonu ir pažangių technologijų gausa.

 

Pagrindiniai atnaujinto elegantiško išorės dizaino elementai – solidesnė „Honda“ charakteringa „Solid Wing Face“ grafika su nauja blizgia tamsaus chromo plokšte virš radiatoriaus grotelių, kuri pakeičia juodą chromo apdailą. Priekinis bamperis išsiskiria gilesnėmis oro įsiurbimo ertmėmis, kuriose įrengti apvalūs rūko žibintai, ir priekiniais žibintais su naujais projekciniais lęšiais bei naujo dizaino LED dienos žibintais, komplektuojamais kaip standartinė įranga.

 

Automobilio galinę dalį išryškina bagažinės dureles puošianti tamsi chromuota apdailos juosta, kuri tęsia naujos priekinės apdailos temą, ir galiniai žibintai su tamsesniais lęšių korpusais.

 

Aukštesnio lygio modeliuose komplektuojami 17 colių naujo dizaino lengvojo lydinio ratlankiai ir išmetimo vamzdžio antgalis su unikalia chromuota apdaila. Priekiniuose ir galiniuose žibintuose montuojami šviesos diodai. Galiniams žibintų korpusams būdinga tonuota apdaila.

 

2019 m. laidos „Honda HR-V“ modelių išorės spalvų paletę sudarys aštuoni atspalviai, tarp jų ir naujas „Midnight Blue Beam Metallic“. Kitos siūlomos spalvos: „Milano Red“, perlamutrinė „Platinum White“ bei „Crystal Black“ ir metalo blizgesio „Lunar Silver“, „Modern Steel“, „Brilliant Sporty Blue“ bei „Ruse Black“.

 

„HR-V“ išliko toks pat universalus, kaip ir anksčiau. Tai patvirtina ir išsaugota novatoriška „Honda“ sėdynių sistema „Magic Seat®“. Atnaujintos vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės – pakeista sėdimoji dalis ir atlošai, užtikrinantys tvirtesnę atramą, ypač pečių srityje. Standartiniai tekstiliniai apmušalai dabar pagaminti iš kokybiškesnės medžiagos. Aukščiausio lygio modeliai išsiskiria visa odine salono apdaila, kuri įtraukta į standartinę komplektaciją.

2019 m. „Honda HR-V“ bus pristatytas su ypač efektyviu 1,5 l i-VTEC natūralaus įsiurbimo benzininiu varikliu, kurio galia siekia 130 AG (96 kW), o maksimalus sukimo momentas – 155 Nm esant 4600 aps./min. Iki 100 km/h (iki 62 mi/h) automobilis su šiuo varikliu ir šešių pavarų mechanine transmisija (6 MT) pagreitėja per 10,2 sekundės, o su papildomai komplektuojama CVT transmisija – per 10,9 sekundės . Benzininis variklis siūlo patrauklų galios ir efektyvumo santykį: vidutinės jo degalų sąnaudos – 5,3 l / 100 km  o oficialiai paskelbtas vidutinis CO2 kiekis – 121* g/km (modelių su CVT transmisija rodikliai).

 

i-VTEC variklis buvo patobulintas naudojant pažangią honingavimo technologiją, kuri padeda sumažinti trintį tarp stūmoklių ir cilindrų, išgaunant itin lygų paviršių. Paskirstymo mechanizmo pavaros grandinė taip pat padengta nauja antifrikcine danga, kuri mažina ilgalaikį dėvėjimąsi ir didina variklio našumą.

 

„Honda“ inžinieriams panaudojus daugiau izoliacinių medžiagų visame „HR-V“ automobilyje, įskaitant priekinės dalies pertvarą ir ratų arkas, bagažinę ir priekinių bei galinių durelių plokštes, sumažėjo triukšmo lygis salone ir pagerėjo jo kokybė. Priklausomai nuo komplektacijos, 2019 m. „HR-V“ automobilyje pirmą kartą bus montuojama ir aktyvioji triukšmą slopinanti sistema (ANC). ANC sistema mažina žemo dažnio triukšmą salone. Naudodamasi dviem salone įrengtais mikrofonais, ji fiksuoja tokius garsus ir juos slopina, sukurdama tiksliai reguliuojamus atvirkštinių fazių garso signalus, perduodamus per garsiakalbius.

 

2019 m. laidos „HR-V“ modelių su 1,5 l i-VTEC varikliu gamyba jau prasidėjo. Pirmoji jų partija pasirodys lapkričio mėnesį.

2019 m. pavasarį „HR-V“ variklių asortimentą papildys sportiškesnis 1,5 l VTEC TURBO ir dyzelinis 1,6 l i-DTEC galios agregatai.