Live chat

Live Chat

{{msg.text}}

Naujienos

25.08.2016

Naujasis CRF450R jau 2017 metais!

Modelio atnaujinimai. 2017 m. „CRF450R“ – pirmąkart per aštuonerius metus iš pagrindų atnaujinta versija. Naujasis modelis komplektuojamas su HRC ištobulintu varikliu, pasižyminčiu 11 proc. didesne galia ir aukštesniu sukimo momentu visame sūkių diapazone. Jam taip pat būdingas naujas septintosios kartos aliumininis rėmas su nauja važiuoklės geometrija, žemesnis svorio centras, gamyklos lenktynėms pritaikytos 49 mm „Showa“ priekinės šakės su plieninėmis spyruoklėmis. Naujos įrangos sąrašą užbaigia titaninis kuro bakas, aerodinamiką pagerinantis lygių formų plastikas ir kaip papildoma įranga siūlomas elektrinis starteris.

Turinys
1. Įžanga
2. Modelio apžvalga
3. Pagrindinė įranga
4. Techninės charakteristikos

 

1. Įžanga
2002 m. pristatytas „Honda CRF450R“ modelis tapo etalonu. Išsiskirdamas nežabotos galios varikliu bei važiuokle, padedančia įvairios patirties motociklininkams maksimaliai panaudoti šią galią, jis nustatė tobulo galios ir kontrolės balanso standartus. Žvelgiant iš motociklininko, nesvarbu, ar jis būtų aistringas mėgėjas ar profesionalus lenktynininkas, perspektyvos, šis motociklas visuomet buvo visapusiškos kontrolės, patvarumo ir ilgaamžiškumo – savybių, kuriomis nuo seno garsėja „Honda“, įsikūnijimas.

Be abejo, „CRF450R“ yra nuolat tobulinamas. Kiekvienąkart atnaujinant modelį, panaudojamos visos pamokos, išmoktos per įtemptas „Honda“ motociklų kroso programas visame pasaulyje. Per paskutiniuosius aštuonerius metus ištobulintas „CRF450R“ tapo vienu geriausiai lenktynėms pritaikytų motociklų. 2017 m. nuo evoliucijos pereita prie revoliucijos. Europos „Open“ klasės motociklų kroso favoritas pasirodė visiškai nauju pavidalu: dėl naujo variklio jis įgijo daugiau galios, patobulinus važiuoklę padidėjo sukibimas ir pagerėjo valdymas.

Jis kitaip atrodo, kitaip kontroliuojamas ir siūlo visiškai naują važiavimo patirtį. Trumpai tariant, jis daug greitesnis.

2017 m. „CRF450R“ projekto vadovo M. Uchiyama išsakytos mintys:
Tai visapusiškas „CRF450R“ modelio atnaujinimas. Nepraleista nė viena detalė. Mes visomis išgalėmis stengėmės savo klientams pristatyti motociklą, kuris pranoktų savo konkurentus.

Kuriant šį motociklą, mūsų dėmesys buvo sutelktas į išskirtines variklio charakteristikas, neprilygstamą galinio rato trauką ir žemą svorio centrą, siekiant 5 proc. pagerinti jo pagreitėjimo rodiklius, lyginant su ankstesniuoju modeliu. Šio kūrybinio projekto šūkis – „Absolute Holeshot“.

Mes jau dalyvaujame su 2017 m. „CRF450R“ modeliu Japonijos „MX“ čempionate, kur laimėjome pirmuosius penkis važiavimus iš eilės.

Dabar džiaugiamės galėdami pristatyti tokių specifikacijų modelį motociklų kroso aistruoliams visame pasaulyje.

 

2. Modelio apžvalga
2017 m. laidos „CRF450R“ modelis sukurtas tiesiogiai talkinant „Honda“ komandoms „AMA“ ir „MX GP“. Bendromis pastangomis buvo siekta sukonstruoti tikrą lyderį, kuris išsiveržtų į priekį nuo pat starto, pirmas įveiktų pirmąjį posūkį ir demonstruotų žaibišką greitį sukant ratus. Įrengus naują variklį, užtikrinantį 11 proc. didesnę maksimalią galią, ir pritaikius efektyviai šią galią panaudojančią važiuoklę, 2017 m. „CRF450R“ tapo tvirtesnis, „aštresnis“ ir labiau sukoncentruotas į važiavimą.

„MX1“ klasės motociklai sutverti varžyboms, todėl 2016 ir 2017 m. modelius HRC bandė serija starto simuliacijų. Savo galia ir važiavimo savybėmis naujasis motociklas įgijo didelį pranašumą. Atstumui iki 10 m įveikti „CRF450R“ pakanka 1,53 sekundės, t. y. jam reikia 6,4 proc. mažiau laiko nei jo pirmtakui.

Naujojo galios agregato įsiurbimo ir išmetimo sistemose įdiegti naujoviški inžineriniai sprendimai. Tiesūs įleidimo kanalai įsiurbimo sistemoje ženkliai sumažina oro pasipriešinimą ir pagerina degimo procesą. Išmetimo sistemoje du atskirti vamzdžiai šalia variklio užtikrina didesnį suspaudimo laipsnį – jis padidėjo nuo 12,5 iki 13,5. Tai svarbus veiksnys siekiant išgauti didesnę galią.

KYB pneumatines šakes pakeitė 49 mm „Showa“ USD šakės su plieninėmis spyruoklėmis. Jos pagamintos pagal lenktynėms pritaikytą gamyklos versiją, tiekiamą Japonijos čempionate dalyvaujančioms „MX“ komandoms. Nusmailinti pagrindiniai aliumininio rėmo skersiniai užtikrina didesnį priekinės dalies stabilumą ir trauką. Visiškai pakeista 2017 m. „CRF450R“ važiuoklės geometrija: trumpesnė važiuoklės bazė, kompaktiškesnė švytuoklė ir reguliuojamas šakės posvyrio kampas bei pakabos eiga. Be to, pritaikius tam tikrus sprendimus, tokius kaip lengvas titaninis kuro bakas ir žemesnė viršutinė amortizatorių tvirtinimo vieta, pasiektas žemesnis svorio centras.

Panaudotas naujas plastikas užtikrina ypač puikias aerodinamines savybes, o lygi, „organiška“ jo forma suteikia vairuotojui neribotą judėjimo laisvę. Plastikas padengtas plėvele su grafika. Tai patvari apdailos detalė, sustiprinanti efektingą motociklo įvaizdį. Pirmą kartą kaip papildoma įranga siūlomas elektrinis starteris.

3. Pagrindinė įranga
3.1. Variklis

„CRF450R“ komplektuojamo 449 cm3 variklio maksimali galia dabar yra 11 proc. didesnė nei ankstesnio modelio. Grafiškai pavaizduotos 2016 ir 2017 m. modelių galios ir sukimo momento kreivės rodo naujų konstrukcinių sprendimų suteiktus privalumus: variklis yra galingesnis visais aspektais, ypač išsiskiria sukimo momentu vidutinių ir aukštų sūkių diapazone, ženkliai padidėjusiomis apsukomis per minutę, maksimalia galia ir didesnėmis galimybėmis viršijus maksimalias apsukas.

Siekiant išgauti didesnius galios rodiklius, kiekviena variklio savybė buvo skrupulingai tobulinama kartu su HRC inžinieriais. Cilindrui pritaikyta naujos konstrukcijos keturių vožtuvų „Unicam“ galvutė. Įsiurbimo vožtuvai montuojami su svirtimi, dėl kurios vožtuvų eiga padidėjo 0,5 mm – iki 10 mm (išmetimo vožtuvo eiga taip pat padidėjo 0,85 mm – iki 8,8 mm).

2 mm padidėjo įsiurbimo vožtuvų skersmuo (38 mm). Dvipusis vožtuvų lizdas su mechaniškai apdorotu paviršiumi lemia tolygų dujų srautą. Užtikrindama tiesioginį tolygios oro srovės tiekimą į įsiurbimo angas įsiurbimo sistema dabar yra 19 proc. efektyvesnė. Tas pat pasakytina ir apie išmetimo sistemą su atnaujintais dviem tolygiai išlenktais išmetamųjų dujų vamzdžiais – jos darbo efektyvumas padidėjo 10 proc. Du duslintuvai yra 78 mm trumpesni.

Vožtuvų spyruoklės yra ovalaus skrespjūvio, todėl jos yra žemesnės ir kompaktiškesnės. Siauresnis vožtuvų kampas – 9° įsiurbimo ir 10,5° išmetimo (nuo 10°/11,5°) bei naujos konstrukcijos stūmokliai pagerina degimo procesą ir užtikrina didesnį suspaudimo laipsnį (nuo 12,5:1 jis padidėjo iki 13,5:1). Stūmoklio aušinimo alyvos purkštukas su keturiomis angomis (pakeičiantis dviejų angų sistemą) sumažina stūmoklio temperatūrą ir efektyviai reguliuoja šilumą, atsirandančią dėl didesnio suspaudimo.

Stūmoklio pirštas ir svirtys padengtos dilimui atsparia ir patvaria deimanto kietumo anglies (DLC) danga, mažinančia trinties nuostolius. Cilindro skersmuo ir stūmoklio eiga išliko nepakitusi – 96 x 62,1 mm.

Variklis dabar komplektuojamas su prapūtimo siurbliu, kuris dirbtinio spaudimo (ne purškimo) būdu tiekia alyvą į transmisiją ir sankabą, sumažindamas trintį, užtikrindamas efektyvesnį sutepimą ir gerokai mažesnius siurbimo nuostolius. Kadangi naudojami ne du alyvos šaltiniai, bet vienas, bendras variklio darbinis tūris sumažėjo nuo 1390 cm3 (kartu su variklio ir transmisijos alyva) iki 1250 cm3.

Lengvesnis svoris ir kompaktiški matmenys pasiekti pritaikius keletą naujų sprendimų. Kompensatoriaus svorio paskirstymas karteryje leido sumažinti atstumą tarp skriejiko ir kompensatoriaus. Pagrindinė pavara ir kompensatoriaus pavara yra bendra dalis. Taip pat yra ir su pagrindine pavara ir alyvos siurblio pavara.

Pagrindinės pavaros sukimosi greitis yra 30 proc. didesnis, todėl pavarų dėžei ir sankabai tenka mažesnė apkrova. Siekiant optimaliai panaudoti didesnę galią ir sukimo momentą, pakoreguoti visi penki perdavimo skaičiai. Galinei pavarai panaudotos 13/49 dantukų žvaigždutės (buvo 13/48).
Dabar sankaba turi ne 8, bet 7 frikcinius diskus, tačiau išliko tokia pat patvari. Šie pakeitimai leido sutaupyti vietos (ji yra 2,6 mm plonesnė – 77 mm), sumažinti svorį ir eksploatacines išlaidas. Šešių sankabos plokštelių paviršius padengtas specialia frikcine medžiaga. 2 mm sankabos plokštelė (0,4 mm plonesnė) efektyviau išsklaido šilumą. Vibraciją slopinančios spyruoklės, skirtos tinkamam sukibimui su sankaba užtikrinti, liko nepakitusios.

Racionaliai išdėstyti valdikliai ir indikatoriai – jie visi įrengti vairo kairėje pusėje: variklio išjungimo mygtukas, EFI sistemos įspėjamasis indikatorius, EMSB režimo mygtukas ir LED indikatorius.

Honda“ variklio režimo pasirinkimo mygtukas (EMSB) žaibiškai pritaiko variklio charakteristikas prie vairuotojo poreikių. Motociklui stovint ir varikliui dirbant tuščiąja eiga, spustelėjus ir palaikius mygtuką mažiau nei sekundę, parenkamas kitas režimas iš eilės.

Apie nustatytą režimą informuoja LED indikatoriai, kurie spustelėjus mygtuką atitinkamai kartų sumirksi (esant 1-ajam režimui, sumirksi vieną kartą ir t. t.). Kai nustatomas naujas režimas, jis taip pat patvirtinamas.

1-asis režimas – standartinė degimo ir kuro įpurškimo kombinacija, užtikrinanti subalansuotą galios ir sukimo momento tiekimą. 2-asis režimas leidžia mėgautis sklandesniu važiavimu dėl lengvesnio droselio valdymo. 3-asis režimas suteikia aštresnių pojūčių, užtikrina efektingą galią ir greitą reakciją. 2-ąjį ir 3-ąjį režimus galima dar labiau pritaikyti naudojantis HRC siūlomu režimų techninės ir programinės įrangos nustatymų įrankiu.

Pirmą kartą „CRF450R“ modelyje kaip papildoma įranga gali būti komplektuojamas elektrinis starteris.

 

3.2. Važiuoklė
Iš pagrindų atnaujinta važiuoklė leidžia vairuotojui patirti visišką naujo galingesnio „CRF450R“ variklio kontrolę. Kuriant šio septintosios kartos „CRF“ modelio aliumininį rėmą, buvo siekta aiškių tikslų: pagerinti posūkių charakteristikas, priekinės dalies stabilumą ir trauką, taip pat patobulinti galinio rato valdymą, kad jis lengviau paklustų vairuotojo komandoms ir būtų nuspėjamesnis.

Akivaizdžiai atnaujinti du pagrindiniai skersiniai: dabar jie yra smailėjantys, užtikrina didesnį priekinės dalies stabilumą, trauką ir kontrolę. Dėl 6,8 proc. mažesnio sukimosi standumo (šoninis standumas nepasikeitė) motociklas yra manevringesnis atliekant posūkius. Naujas rėmas 270 g lengvesnis. Ekstruzijos būdu pagamintas (ne kaltinis) galinis porėmis taip pat padėjo sumažinti svorį 225 g.

Atlikta ir daug smulkesnių kėbulo geometrijos bei dinamikos charakteristikų pakeitimų. Svorio centras dabar yra 2,7 mm žemesnis. 11 mm trumpesnė ratų bazė (1482 mm). 13 mm padidėjo atstumas tarp priekinio rato ašies ir švytuoklės centro (913 mm), o atstumas nuo švytuoklės centro iki galinės ašies sumažėjo 24 mm (569 mm). Dėl šių geometrijos pakeitimų didesnis svoris tenka galiniam ratui. Tai lemia išskirtinę trauką, kuri buvo viena pagrindinių užduočių kuriant naują modelį.

Šakių posvyrio kampas ir pakabos eiga – 27,4°/116 mm (buvo 27,1°/117 mm). Bendroji motociklo masė (su skysčiais) – 110,6 kg.

2017 m. „CRF450R“ yra plonesnis ir kompaktiškesnis, su žemesniu svorio centru, todėl jį dar lengviau valdyti. Dėl naujos geometrijos į galinį ratą sutelkta didesnė apkrova, kad būtų užtikrintas didesnis sukibimas. Geresniu sukibimu pasižymi ir priekinė dalis, taip pat minėtina didesnė bendra trauka.

Naujasis „CRF450R“ dabar komplektuojamas su visapusiškai reguliuojamomis 49 mm „Showa“ USD šakėmis su spiralinėmis spyruoklėmis, kurios pagamintos Japonijos čempionate dalyvaujančioms „MX“ komandoms tiekiamų gamyklinių „Showa“ šakių pagrindu. Tai nėra patobulinta 48 mm šakių, kurios buvo montuojamos 2014 m. modelyje, versija. Naujosios šakės nuo pastarųjų skiriasi visais matmenimis: cilindro skersmuo – ne 24, bet 25 mm, strypas – 14 mm (ne 12,5 mm), suspaudimo stūmoklis – 39 mm (ne 37 mm). Kaip ir galima tikėtis iš efektyvios pakabos su lenktynėms pritaikytomis specifikacijomis, šakės išsiskiria lanksčiu ir sklandžiu veikimu bei visiška kontrole.

Visapusiškai reguliuojamų „Showa“ galinių amortizatorių viršutinė tvirtinimo vieta yra 39 mm žemesnė. Be to, patys amortizatoriai įrengti motociklo centre (anksčiau jie buvo 5 mm pasislinkę į šoną), todėl geriau centralizuota motociklo masė ir jis yra stabilesnis važiuojant dideliu greičiu. Aliumininė 599 mm ilgio švytuoklė yra 18 mm trumpesnė, su plonesnėmis (mažesnio skerspjūvio) svirtimis. Ji yra 220 g lengvesnė.

260 mm banguoti diskai užtikrina efektyvų šilumos išsklaidymą ir stabdymo galią veikiant dviejų stūmoklių stabdžių suportams. Gale montuojami 240 mm banguoti diskai su vieno stūmoklio suportu. Lengvi aliumininiai ratlankiai su tiesiogiai pritvirtintais stipinais sumažina neamortizuojamą masę. Priekinių ratlankių matmenys – 21 x 1,6 colių, o galinių – 19 x 2,15 colių. Į standartinės įrangos sąrašą įtrauktos „Dunlop“ padangos „MX3SF“ ir „MX3S“, pritaikytos minkštam paviršiui.

Naujasis „CRF450R“ dabar turi 6,3 l titaninį kuro baką, kuris yra 513 g lengvesnis už ankstesnįjį plastikinį baką. Dėl 0,5 kg mažesnio motociklo svorio gerokai pažemėjo svorio centras. Aptakių formų naujas plastikas leidžia vairuotojui lengviau judėti. Siauresnė ir priekinė dalis – radiatoriaus/bako gaubtų plotis sumažėjo 30 mm, o atnaujintas priekinis sparnas efektyviau nukreipia oro srautą į radiatorių. Plačią kėbulo dalį dengia patvari plėvelė su grafika, apsauganti nuo įbrėžimų.



4. Techninės charakteristikos

 VARIKLIS
 Tipas  Skysčiu aušinamas, keturtaktis, vieno cilindro, su „Unicam“ konstrukcija
 Darbinis tūris  449,7 cc3
 Cilindro skersmuo x ir stūmoklio eiga  96,0 mm × 62,1 mm
 Suspaudimo laipsnis  13,5 : 1
 KURO SISTEMA
 Karbiuracija  Degalų įpurškimas
 Kuro bako talpa  6,3 l
 ELEKTROS SISTEMA
 Degimas  Skaitmeninis kondensatorius (CDI)
 Starteris  Kojinis
 TRANSMISIJA
 Sankabos tipas  Šlapiojo tipo, daugiadiskė
 Transmisijos tipas  Nesinchronizuota
 Pagrindinis perdavimas  Grandinė
 RĖMAS
 Tipas  Du aliumininiai vamzdžiai
 VAŽIUOKLĖ
 Matmenys (ilgis x plotis x aukštis)  2183 mm × 827 mm × 1274 mm
 Važiuoklės bazė  1482 mm
 Šakių posvyrio kampas  27° 22′
 Pakabos eiga  116 mm
 Sėdynės aukštis  960 mm
 Prošvaisa  328 mm
 Parengto motociklo svoris  110,6 kg
 PAKABA
 Priekyje  „Showa“ 49 mm šakė su spiralinėmis spyruoklėmis (305 mm)
 Gale  „Showa“ monoamortizatorius su „Honda Pro-Link“ sistema (eiga – 133 mm, ašies eiga – 314 mm)
 RATAI
 Priekyje  Aliumininiai stipinai
 Gale  Aliumininiai stipinai
 Priekinė padanga  80/100-21 „Dunlop MX3SF“
 Galinė padanga  120/80-19 „Dunlop MX3S“
 STABDŽIAI
 Priekyje  260 mm banguoti hidrauliniai diskai
 Gale  240 mm banguoti hidrauliniai diskai

Visos techninės charakteristikos nėra iki galo patvirtintos ir gali būti keičiamos be įspėjimo.

INFORMACIJA KLIENTAMS!

Birželio 23d., liepos 2 d. ir liepos 7 d. UAB „Nippon Auto“ salonas nedirbs.
Atsiprašome už nepatogumus.



    Salonas

  • Tel. +370 5 2440005
  • I-V 9:00-19:00
  • VI 10:00-15:00
  • El. p. info@nipponauto.lt

    Prekyba automobiliais

  • Tel. +370 5 2440005
  • Mob. tel. +370 633 57617
  • Mob. tel. +370 612 33321
  • El. p. info@nipponauto.lt

    Prekyba motociklais

  • Tel. +370 5 2440005
  • Mob. tel. +370 655 39464
  • El. p. info@nipponauto.lt

    Servisas

  • Tel. +370 5 2199922
  • I-V 7:00-19:00
  • VI 9:00-15:00
  • El. p. info@nipponauto.lt

    Atsarginės dalys ir aksesuarai

  • Tel. +370 5 2195600
  • I-V 7:00-19:00
  • VI 9:00-15:00
  • El. p. dalys@nipponauto.lt