Naujasis „Honda Civic Type R“: neturintis sau lygių tarp ikonomis tapusių šios markės galingiausių modelių

18 kovo, 2016

• Neprilygstamos galios charakteristikos, lyginant su visais ankstesniais „Type R“ automobiliais, įskaitant „Civic“, „Integra“, „Accord“ ir NSX.
• Įspūdingas turbokompresorinis 2,0 litrų i-VTEC variklis, turintis daugiau nei 280 AG, nustato naujus standartus apibrežiant variklio galią, sukimo momentą ir reakcijos laiką.
• Naujasis „+R“ režimas vairavimo trasoje emocijoms sustiprinti
• Aukštos maksimalios apsukos siekiančios 7 000 aps./min., suderintos su sklandžiai perjungiamomis šešiomis mechaninės greičių dėžės pavaromis
• Naujoviška keturių taškų adaptyvių amortizatorių sistema idealiai tinka ypatingai veržliam važiavimui
• Pakaba su papildoma „pasukamos ašies“ konstrukcija maksimaliai sumažina variklio sukimo momento įtaką valdomumui, užtikrindama išskirtinį sukibimą
• Stulbinamai puikus mėlynas „Type R“ koncepcinis modelis, pristatomas kompanijos „Honda“ stende

Prieš prasidedant 2014 metų automobilių parodai „Mondial de l’Automobile“, kompanija „Honda“ atskleidė įdomių naujų duomenų apie nekantriai laukiamą „Civic Type R“ automobilį.

Naujasis „karštasis“ hečbekas Europos salonuose pasirodys kitais metais ir bus ekstremaliausias iki šiol matytais „Type R“automobiliis. Jis pažymės naują šios markės automobilių galios charakteristikų eros pradžią.

Automobilis bus varomas „Honda“ „Earth Dreams Technology “ serijos 2,0 litrų i-VTEC varikliu. Daugiau nei 280 AG išvystantis automobilis pasižymi neprilygstamomis galios charakteristikomis, lyginant su bet kuriuo kitu ankstesnio modelio „Type R“ automobiliu. Čia kalbama ir apie visų kartų „Civic“ automobilius bei žymiąsias į galingiausias „Integra“, „Accord“ ir netgi NSX versijas.

Net ir atitikdamas griežtus „Euro 6“ emisijos reglamentus, šis variklis pasižymi visomis „Honda Type R“ būdingomis savybėmis. Tuo tarpu kai šio automobilio pirmtakai turėjo atmosferinius variklius, naujojo variklio pranašumas- turbokompresorius, padidintis galią žemų apsukų diapazone. Kartu derinantis maksimalią galią aukštuose sūkiuose kuri tapatinama su „Honda VTEC“ technologija, bei taip mėgstama entuziastiškų „Type R“automobilių savininkų- siekiant jiems suteikti nepakartojamą vairavimo patirtį.

Suehiro Hasshi, „Civic Type R“ automobilių „Large Project“ vadovas iš „Honda R&D“ teigia: „Honda“ turi keturias „Type R“ modelių rūšis – „Civic“, „Integra“, „Accord“ ir NSX. Nei vienas iš jų neprilygsta šio naujojo „Honda Civic Type R““ varikliui grynąja galia, sukimo momentu ir variklio reakcijos laiku.“

Hasshi-san akcentavo, kad pats automobilis bus patrauklus ne vien tik dėl po dangčiu slypinčio naujojo didelės galios variklio. Daugybės inžinerinių naujovių ir patobulinimų dėka naujasis „Civic Type R“ yra tikro vairuotojo automobilis, vertas garsiojo raudonojo „H“ ženklelio.

Pavyzdžiui, „Civic Type R“ pasižymės naujojo„Honda“ „+R“ mygtuko debiutu. Paspaudus vairo šone esantį mygtuką aktyvinamas „+R“ režimas, suteikiantis nepakartojamus vairavimo pojūčius. Variklio reakcija yra paaštrinta pakeičiant agresyvesniais sukimo momento nustatymus bei nustatant į galios padidinimą fokusuotus parametrus. Vairavimas tampa jautresnis, o kartu su naująja keturių taškų adaptyvių amortizatorių sistema suteikia aukščiausios klasės valdymo pojūčius.

Hasshi paaiškino: „Veikiant numatytuoju standartiniu režimu „Civic Type R“ automobilis yra išskirtinai judrus. Tai kasdienis sportinis automobilis su malonia ir sklandžia akceleracija. Naudodamas „+R“ mygtuką vairuotojas išgauna dinamiškesnes ir atletiškesnes automobilio savybes, kurios pulsuoja automobiliu sportu. Charakteristikos be galo skiriasi. „+R“ režimas yra ekstremalus. Automobilis idealiai tinka sportinei trasai – tai pripažins tikrieji sportinio vairavimo entuziastai.“

Dar vienas kompanijos „Honda“ pažangaus požiūrio pavyzdys – automobilio pakaba su „pasukama ašimi“. Norint perduoti turbokompresorinio 2,0 litrų i-VTEC variklio galią, naujojo „Civic Type R“ automobilio priekinėje pakaboje naudojama mechaninė konstrukcija su dviem papildomais laikančiaisiais lankstais. Jie sumažina variklio sukimo momento įtaką ir leidžia vairuotojui visiškai išnaudoti išskirtines automobilio vairavimo savybes.

Be to, naujoji keturių taškų adaptyvių amortizatorių sistema sukurta specialiai „Civic Type R“ automobiliams. Ji akimirksniu automatiškai pritaiko priekinės ir galinės pakabos amortizavimo standumą pagal vairavimo sąlygas. Tai leidžia „Civic Type R“ patogiai vairuoti užmiesčio keliuose, tačiau jis tampa standus ir judrus, kai norima automobilį valdyti sportiškai.

Naujasis „Civic Type R“ kaip ir ankstesnieji šie modeliai bus siūlomas su šešialaipsne mechanine pavarų dėže. Inžinierių komanda šią parinktį pasirinko tam, kad maksimaliai padidintų vairavimo malonumą.

Hasshi paaiškino: „Mechaninė pavarų dėžė vairuotojams leidžia pasirinkti pageidaujamą pavarą, pvz., artėjant prie staigaus posūkio, iš penktos pavaros perjungti į trečią. Naujojo „Civic Type R“ automobilio koncepcija –pilnavertis aktyvaus vairuotojo automobilis, tad tai buvo geriausias pasirinkimas.“

Naujasis „CivicType R“ automobilis sukurtas ir sukonstruotas pagal Europos vairuotojų skonį. Gaminamas šiuolaikinėje kompanijos „Honda“ gamykloje Svindone, Didžiojoje Britanijoje, šis automobilis salonuose pasirodys 2015 metais.

Norėdami pamatyti naujausią „Honda Civic Type R“ automobilio koncepciją, aplankykite kompanijos „Honda“ stendą 3 salėje 2014 metų automobilių parodos „Mondial de l’Automobile“ metu. Kompanijos „Honda“ spaudos konferencija vyks šiame stende 16:45 val. Vidurio Europos laiku (CET), spalio 2 d., ketvirtadienį.

„Type R“ teaser video:www.youtube.com/user/HondaVideo

„Type R“automobilių istorija

1992 m. pirmos kartos NSX „Type R“ automobilis (tik Japonijoje)
Šis automobilis žymi „Type R“ automobilių istorijos pradžią. Kuriant šį automobilį, tikslas buvo sukurti tokį automobilį, kurį būtų itin malonu vairuoti bei mėgautis lenktyninio automobilio greičiu. NSX „Type R“ automobilio dizainas atkartoja F1 lenktyninio automobilio vaizdą. Taip pat tai buvo pirmas kartas, kada buvo pristatyta raudonoji „Honda“ emblema ir „Championship White“ korpuso spalva.

Engine: 3.0L Six-cylinder DOHC VTEC
Maximum Output: 280PS / 7,300 rpm
Maximum Torque: 30.0kg • m / 5,400 rpm

1995 First Generation Integra Type R (Available in Japan only)
Engine: 1.8L Four-cylinder DOHC VTEC
Maximum Output: 200PS / 8,000 rpm
Maximum Torque: 18.5kg • m / 7,500 rpm

1997 First Generation Civic Type R (Available in Japan only)

Engine: 1.6L Four-cylinder DOHC VTEC
Maximum Output: 185PS / 8,200 rpm
Maximum Torque: 16.3kg • m / 7,500 rpm

1998 Integra Type R (Available in Europe and U.S. This was the first Type R model introduced in Europe)
Engine: 1.8L Four-cylinder DOHC VTEC
Maximum Output: 190PS / 8,000 rpm
Maximum Torque: 178 N • m / 7,300 rpm

1999 Accord Type R (Available in Europe only)
Engine: 2.2L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 212PS / 7,200 rpm
Maximum Torque: 215N • m / 6,700 rpm

2001 Second Generation Integra Type R (Available in Japan only)
Engine: 2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 162kW [220PS] / 8,000 rpm
Maximum Torque: 206N • m [21.0kg • m] / 7,000 rpm

2001 Second Generation Civic Type R (First Civic Type R available in Europe)
Engine: 2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 162kW [220PS] / 8,000 rpm
Maximum Torque: 206N • m [21.0kg • m] / 7,000 rpm

European version:
Engine: 2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 200PS / 7,400 rpm
Maximum Torque: 196N • m / 5,900 rpm

2002 Second Generation NSX Type R (Available in Japan only)
Engine: 3.2L 6 cylinder DOHC VTEC
Maximum Output: 206kW [280PS] / 7,300 rpm
Maximum Torque: 304N • m [31.0kg • m] / 5,300 rpm

2007 Third Generation Civic Type R
Engine: 2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 165kW [225PS] / 8,000 rpm
Maximum Torque: 215N • m [21.9kg • m] / 6,100 rpm

2007 Third Generation Civic Type R (European Version)
Engine: 2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 148kW [201PS] / 7,800 rpm
Maximum Torque: 193N • m /5,600 rpm