Naujojo „Civic“ pristatymas

5 spalio, 2016

Naujojo „Civic“ pristatymas

Naujasis dešimtosios kartos „Honda Civic“ – svarbus bendrovės „Honda“ žingsnis „C“ segmente, žengtas įgyvendinant bendrovės istorijoje dar neregėto masto programą.

„Civic“ yra pagrindinis bendrovės „Honda“ modelis Europoje, pasižymintis ilga sėkmingų pardavimų ir gamybos šiame regione istorija. Daugumai Europos pirkėjų „Civic“ yra bendrovės „Honda“ prekės ženklo sinonimas, todėl naujojo modelio kūrėjų grupė užsibrėžė tikslą dinamiškai atnaujinti „Civic“. Šį tikslą pasiekti padėjo naujos koncepcijos bei naujos kėbulo konstrukcijos, automobilių aerodinamikos ir važiuoklės projektavimo metodikos.

Šis automobilis lieka ištikimas savo 40 -ies metų istorijai bei originaliai „Civic“ koncepcijai – „automobilis visiems, automobilis pasauliui“. Tai išskirtinio dizaino, sportiško stiliaus ir universalaus praktiškumo sintezė, kur ypatingas dėmesys skiriamas vairavimo patogumui bei dinamiškumui.

 

Išskirtinis išorės dizainas

Funkcionalus siluetas atvirai pabrėžia „Civic“ sportišką bei dabitišką „charakterį“. Platesnis, ilgesnis ir žemesnis už visus savo pirmtakus, naujasis „Civic“ pasižymi trumpomis iškyšomis ir tiesiomis it styga linijomis, nurodančiomis ypatingą automobilio aerodinamiškumą. Aštrus ir agresyvus priekis, pabrėžtos ratų arkos ir paryškintos priekinės bei galinės oro įsiurbimo angos suteikia „Civic“ sportiškumo.

 

Visiškai nauja platforma

Naujasis „Civic“ suprojektuotas visiškai iš naujo, siekiant tesėti pažadus ir stebinti įspūdingomis bei patraukliomis dinaminėmis savybėmis. Lengvas ir itin standus kėbulas sukurtas pasitelkiant inžinerijos ir konstravimo naujoves, žemesnis svorio centras ir nauja moderni pakabos konstrukcija leidžia automobilį vairuoti dar maloniau ir smagiau.

 

Elegantiškas vidus su naujos kartos informacijos ir pramogų sistema

Visiškai naujas, neperkrautas valdymo įranga ir prietaisais, automobilio salonas sukurtas panaudojant naujausias technologijas ir aukščiausios kokybės medžiagas. Žemesnė sėdėjimo padėtis vairuotojui suteikia didesnį ryšį su automobiliu. „Honda“ antrosios kartos informacijos, pramogų ir ryšių sistemoje  „Connect 2“ integruotos „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ funkcijos.

 

Naujieji benzininiai varikliai VTEC TURBO

Naujajame „Civic“ pirmąkart įrengti du nauji benzininiai varikliai VTEC TURBO, specialiai sukurti energingam, patraukliam ir efektyviam važiavimui.

 

„Honda Sensing“ – standartinė įranga

Su pažangiu saugos ir pagalbos vairuotojui technologijų rinkiniu „Honda Sensing“, šis automobilis – vienas saugiausių kategorijoje.

Sportiškas, naujoviškas ir išskirtinis išorės dizainas

Naujasis hečbekas „Civic“ pasižymi elegantišku ir veržliu siluetu, pabrėžiančiu naują ir išskirtinę „Honda“ dizaino kryptį, orientuotą į stiprų ir sportišką automobilį. Aštrius kontūrus papildo kompaktinių automobilių segmente gausiausios aerodinaminių savybių gerinimo priemonės, įskaitant viso dugno profilį.

Iš karto pastebimos žemos ir plačios proporcijos, dėl kurių šis atletiškas automobilis tarsi prigludęs prie kelio paviršiaus. Šis hečbekas 30 mm platesnis ir 130 mm ilgesnis nei ankstesnės kartos penkių durų „Civic“. Be to, šis elegantiškais stogo kontūrais besipuikuojantis automobilis 20 mm žemesnis už savo pirmtaką. Padidėję matmenys dar labiau paryškina išskirtinį dizainą ir sportišką stilių, automobilis tampa dinamiškesnis ir talpesnis.

Didesni ir platesni ratai bei padangos papildomai pabrėžia platų siluetą, o ilga važiuoklės bazė, trumpos iškyšos ir grakšti kabinos zona pabrėžia šio automobilio dinamišką išvaizdą.

Viena iš ryškesnių sportiško ir elegantiško dizaino detalių – trumpa priekinė iškyša su pabrėžtomis oro įleidimo angomis suteikia sportiško ir tikslingai suprojektuoto automobilio pojūtį. Dizaino pokyčių rezultatas – aštri ir agresyvi šiuolaikinė bendrovės „Honda“ automobilių šeimos „veido“ interpretacija, su „Honda“ vizitine kortele tapusiais priekiniais žibintais.

Priklausomai nuo modelio klasės, siauruose ir ypač moderniuose priekiniuose žibintuose naudojamos ryškios šiuolaikiškos šviesos diodų (LED) arba halogeninės lemputės su lęšių sistema. Visuose modeliuose įrengti šviesos diodų dienos žibintai, išdėstyti lenktu išoriniu žibintų grupės kontūru.

Į automobilio galą nueinanti briauna paryškina elegantiškus ir veržlius šonų kontūrus, kerta priekinių ir galinių durų rankenėles ir baigiasi „C“ raidės formos išskirtiniuose galiniuose šviesos diodų žibintuose.

Dramatišką ir sportišką išvaizdą užbaigia aštrios galinio buferio klostės ir aptakios oro išleidimo angos.

Visų šių pokyčių teikiamas efektas- elegancijos, veržlumo bei išskirtinio ir modernaus „Civic“ išorės dizaino įspūdis.

 Patraukliam ir dinamiškam vairavimui sukurta visiškai nauja platforma

Žinodama, kad pirkėjai naujojo „Civic“ tikslinėse pasaulinėse rinkose tikisi neprilygstamos kokybės, elegancijos ir dinaminės galios, „Civic“ projektavimo grupė įgyvendino didžiausią bendrovės „Honda“ istorijoje atskiro modelio inžinerinę programą.

Projektuotojams buvo iškeltas tikslas sugrąžinti „Civic“ išskirtinę sportinio tipo automobilio dvasią. Nuo pirmųjų platformos kūrimo etapų inžinierių grupė vertino geriausius pasaulyje kompaktinės klasės automobilius, įskaitant pagrindinių aukščiausios klasės gamintojų modelius. Per šį vertinimo procesą buvo apibrėžti siektini naujojo „Civic“ važiavimo, valdymo, vairavimo ir NVH (triukšmo, vibracijos ir važiavimo grubumo), vidaus kokybės ir kiti bendrieji parametrai.

Nepaisant ambicingos inžinerijos programos, naujasis „Civic“ ir toliau tenkina kriterijų „automobilis visiems, automobilis pasauliui“ ir kainos, degalų sąnaudų efektyvumo ir gamybos požiūriu tebelieka prieinamas kompaktinis automobilis. Tai pasiekti padėjo naujos koncepcijos ir naujos kėbulo konstrukcijos, aerodinamikos, galios pavaros ir važiuoklės projektavimo metodikos.

Patobulinta nauja universali platforma

Naujosios platformos projektavimo, pasirinktų medžiagų, inžinerijos proceso ir naujoviškų gamybos technologijų rezultatas – lengvesnė ir kur kas standesnė konstrukcija. Ji 16 kg lengvesnė ir 52 proc. didesnio sukamojo standumo nei ankstesnės kartos „Civic“.

Svarbi šios platformos konstrukcijos ypatybė – priekinis ir galinis pertvarų žiedai, juosiantys visą salono vidaus erdvę. Platforma dar tvirtesnė dėl vibracijoms atsparios priekinių grindų konstrukcijos ir skersinių, kurie įrengti variklio skyriaus priekinėje dalyje, be to, jungia priekinių bei centrinių statramsčių apačią.

Dar viena naujovė – kėbulo surinkimo procesas, kuriame taikoma naujoviška efektyvi dalių jungimo metodika. Visų pirma surenkamas visas vidinis rėmas, tada – išorinis rėmas ir galiausiai jungtys. Šis metodas visiškai skiriasi nuo tradicinio kėbulo rėmo surinkimo metodo, kurį taikant visų pirma surenkamas išorinis rėmas, tada – vidinis rėmas ir jungtys. Dėl šios naujos gamybos technologijos pasiekiamas daug didesnis bendras kėbulo standumas.

Ištisinio kėbulo svarbiausiose vietose taikoma trumpo žingsnio taškinio suvirinimo metodika: atstumas tarp suvirinamų taškų tik 20 mm, kai įprastinėje metodikoje numatytas 40–45 mm atstumas. Šiuo būdu užtikrinamas dar didesnis standumas ir atsparumas.

Paminėtos dizaino, inžinerijos ir gamybos naujovės padidina kėbulo lenkiamąjį standumą 19 proc., o sukamąjį standumą – 23 proc. nei ankstesnės kartos „Civic“. Tai suteikia daugiau galimybių suderinti pakabą kuo geresnėms važiavimo ir valdymo savybėms.

Manevringiausias ir dinamiškiausias „Civic“

Patobulintos platformos suteikiamos pritaikymo galimybės leidžia gerokai pagerinti važiuoklės dinaminius parametrus. Projektavimo grupė užsibrėžė tikslą- pasiekti šioje klasėje geriausias valdymo ir važiavimo patogumo savybes.

Naujosia pakaba, žemas svorio centras ir daug standesnis kėbulas šiam naujausios kartos „Civic“ suteikia ypač patrauklias vairavimo charakteristikas. Kruopščiai projektuojant kiekvieną smulkmeną ir orientuojantis į atitiktį užtikrinančias metodikas ir technologijas, pasiektas pavyzdinis važiavimo patogumas.

„Civic“ kuro bakas įrengtas kitoje vietoje, o automobilio dugnas žemesnis nei buvusio modelio. Kartu su važiuoklės ir pakabos patobulinimais tai leido 14 mm pažeminti naujojo modelio svorio centrą. Dėl šių pokyčių vairuotojo vieta įrengta žemiau ir arčiau kelio paviršiaus (35 mm žemesnė klubų padėtis), todėl patiriamas dar stipresnis sportinės klasės automobilio vairavimo įspūdis.

Priekinė „MacPherson“ tipo pakaba su apatine svirtimi užtikrina didelį šoninį ir mažą išilginį standumą taip pasiekiamas optimalus valdomumas.

Dėl visiškai naujos daugiasvirtės galinės pakabos ir naujo tipo standaus porėmio užtikrinamas aukštas stabilumas, taip pagerėja tiesinis valdomumas ir yra patogiau važiuoti.

Siekiant užtikrinti aukštą standumą ir pagerinti pakabos efektyvumą, ypatingas dėmesys skirtas pakabos elementų tvirtinimo vietoms. Priekyje ir gale montuojant hidraulinio skysčio pripildytas, techninius reikalavimus atitinkančias įvores puikiai izoliuojami važiuojant susidarantys virpesiai ir kontroliuojam važiuoklės vibracija. Be to, naujo tipo priekinis ir galinis porėmiai specialiai išdėstyti taip, kad į juos per pakabą būtų betarpiškiau perduodamos posūkyje veikiančios jėgos.

 Naujieji 1,0 l ir 1,5 l benzininiai varikliai VTEC TURBO pasižymi dinaminėmis charakteristikomis ir didžiausiu galingumu savo kategorijoje

Naujasis hečbekas „Civic“ – pirmasis modelis Europoje, kurio pirkėjai galės rinktis „Honda“ 1,0 l trijų cilindrų ir 1.5 l keturių cilindrų turbokompresorinius benzininius variklius. Per savo gyvavimo istoriją „Honda“ yra sukūrusi nemažai žinomų ir galingų variklių. Pagrindinė variklių VTEC TURBO savybė – dinaminės charakteristikos, derančios prie naujojo „Civic“ jausmingo ir sportiško charakterio. Kita vertus, šie varikliai ypač našūs ir ekonomiški. Su abiem varikliais gali būti įrengiama naujai sukurta mechaninė šešių greičių arba automatinė bepakopė pavarų dėžė.

1,0 l trijų cilindrų trijų cilindrų variklis VTEC TURBO mažų ir vidutinių sūkių diapazone sukuria didesnį sukimo momentą, todėl kasdienės kelionės tampa daug smagesnės ir efektyvesnės. Komplektuojant kartu su mechanine šešių pavarų dėže didžiausiasis 200 Nm sukimo momentas pasiekiamas varikliui veikiant 2250 aps./min. greičiu, su bepakope pavarų dėže 180 Nm didžiausiasis sukimo momentas pasiekiamas esant 1700–4500 aps./min. Didžiausiasis galingumas 129 AG (95 kW) veikiant 5500 aps./min. greičiu.

Didesnysis 1,5 l keturių cilindrų benzininis variklis VTEC TURBO daug galingesnis ir sukuria kur kas didesnį sukimo momentą nei ankstesniojo „Civic“ 1,8 l variklis VTEC. Didžiausiasis galingumas 182 AG (134 kW) veikiant 5500 aps./min. greičiu (naudojant bepakopę pavarų dėžę – 6000 aps./min.). Su mechanine šešių pavarų dėže didžiausiasis 240 Nm sukimo momentas pasiekiamas varikliui veikiant 1900–5500 aps./min. greičiu. Su bepakope pavarų dėže 220 Nm sukimo momentas pasiekiamas varikliui veikiant 1700–6000 aps./min. greičiu.

Kategorijoje erdviausias ir gerokai praktiškesnis salonas

Naujasis „Civic“ nusiteikęs neišduoti tradicijos ir toliau likti praktiškiausiu modeliu su kategorijoje erdviausiu keleivių salonu ir talpiausiu bagažo skyriumi. Naudojant aukštos kokybės medžiagas, paprastą ir elegantišką dizaino temą ir naują gaubtą skaitmeninių prietaisų skydą sukuriama jauki, aukščiausios klasės salono aplinka.

Erdvesnis keleivių salonas

Dėl ilgesnės ir platesnės platformos bei 30 mm ilgesnės važiuoklės bazės geresnis matomumas ir didesnė salono erdvė, kad aukščiausios klasės įranga ir apdaila vairuotojui bei keleiviams teiktų kuo didesnį pasimėgavimą.

Vairuotojo padėtis 35 mm žemesnė nei ankstesnės kartos „Civic“, todėl vairuotojas ir priekyje sėdintis keleivis gali jaustis dar saugesni, tarsi būtų rūpestingai apglėbti. Kompaktiškesnis prietaisų skydo viršutinė briauna tapo 65 mm žemesnė, todėl pagerėjo matomumas į priekį ir žemyn – kampas tarp žvilgsnio linijos ir kelio padidėjo iki 7,60 laipsnio (palyginti su ankstesnės kartos „Civic“ 6,56 laipsnio). Siaurų (18 mm siauresnių) priekinių statramsčių užstojamo vaizdo dalis sumažėjo 11,6 proc., todėl užtikrinamas kategorijoje geriausias 84,3 laipsnio priekinio matomumo kampas. Dėl šių ypatybių taip pat sukuriamas atviro ir erdvaus salono įspūdis.

Pagerintų ergonominių savybių priekinės sėdynės ypač komfortiškos, o pasirinkęs vieną iš 14 reguliuojamos šlaunų atramos padėčių vairuotojas gali nusistatyti patogiausią sėdėjimo padėtį. Palyginti su ankstesniu „Civic“ modeliu, 10 mm padidintas priekinių sėdynių išilginės padėties reguliavimo intervalas ir 10 mm – aukščio reguliavimo intervalas.

Priekinių sėdynių plotis pečių aukštyje padidintas 10 mm, tarpas tarp priekinių sėdynių – 15 mm. Hečbeko galinių sėdynių plotis pečių aukštyje padidintas 20 mm; be to, gale sėdintys keleiviai turės 95 mm daugiau vietos kojoms ir 45 mm – keliams. Kad būtų patogiau važiuoti gale, galima reguliuoti galinių sėdynių pagrindą, be to, visi keleiviai gali kaip niekada lengvai įlipti ir išlipti.

Lengvumo ir erdvumo įspūdį sustiprina didelis paverčiant ir patraukiant atidaromas panoraminis stoglangis (įrengtas aukštesnės klasės modeliuose).

Kategorijoje talpiausias ir universaliausias bagažo skyrius

Bagažo skyrius išlieka kategorijoje talpiausiu (478 litrų), pasiekiamiausiu ir universaliausiu. Dėl 60:40 santykiu padalytų atlenkiamų galinių sėdynių, žemų slenksčių, plačiai atidaromų (1120 mm) bagažo skyriaus durų ir lygaus dugno galima nesunkiai sukrauti sunkius, plačius ir ilgus daiktus. Po dugnu paslėptuose skyriuose galima saugiai laikyti daugiau daiktų (šios ypatybės nėra sportiniuose modeliuose).

Aukščiausios klasės vidaus dizainas ir kokybė

Naujojo vidaus dizaino užduotis – sukurti kompaktinių automobilių klasės komfortiškiausią ir šiuolaikiškiausią saloną ir naujajam „Civic“ suteikti rafinuotumo, elegancijos ir estetiško lakoniškumo, papildančio aštrių bruožų išorę. Šis tikslas pasiekiamas suteikiant horizontalias linijas, kurios pabrėžia pločio ir ilgio, taigi ir erdvumo, įspūdį.

Aukščiausios klasės elegantišką aplinką sustiprina salono apdaila iš aukštos kokybės medžiagų, įskaitant patrauklų ištisinį prietaisų skydą su reljefinėmis siūlėmis ir aukščiausios klasės sėdynių audinį.  „Technologijų centro“ konsolė

Pianino juodumo centrinė konsolė sukurta vadovaujantis „technologijų centro“ tema.

Prieš pavarų perjungimo svirtį esanti apatinė dalis sudaryta kaip dviejų lygmenų daiktų padėklas, specialiai atsižvelgiant į asmeninių elektroninių prietaisų valdymo poreikius. Ant priekinio padėklo sudėtus prietaisus galima lengvai apžvelgti ir paimti, o kai kurių klasių modeliuose įrengta netgi išmaniųjų telefonų belaidžio įkrovimo sistema. Per centrinės konsolės angą galima iš antrojo lygmens padėklo į priekinį padėklą išvesti prietaisų ryšių ir įkrovimo laidus, kad jie būtų patogiai ir tvarkingai išdėstyti. Naktį abu padėklus apšviečia šviesos diodų lemputės.

Virš daiktų padėklo įrengtame kontrastiškos sidabro spalvos skydelyje įrengti jo neperkraunantys vėdinimo sistemos valdikliai, o aukščiausios klasės aplinkos įspūdį sustiprina viršuje išdėstytų šviesos diodų apšvietimas.

Centrinės konsolės viršuje įrengtas sistemos „Honda Connect 2“ 7 colių spalvotas liečiamasis monitoriaus ekranas (žr. kitoje dalyje). Šiame monitoriaus ekrane valdoma informacijos ir pramogų sistema ir klimato valdymo funkcijos, o aukščiausios klasės modeliuose rodomas ir integruotos atbulinės eigos vaizdo kameros perduodamas vaizdas.

Prieš vairuotoją įrengtas visiškai naujo dizaino prietaisų skydas, kuriame rodoma informacija itin aiškiai matoma ir suprantama. Naujai sukurto prietaisų skydelio didžiausią dalį užima jo viduryje įrengtas naujas vairuotojo informacijos sąsajos (DII) 7 colių TFT skystųjų kristalų monitoriaus ekranas. Jame stambiu šriftu rodomi skaitmeniniai tachometro ir spidometro rodmenys. Didelė DII monitoriaus ekrano sritis skirta įvairiems vairuotojo nuožiūra perjungiamiems informacijos ir pramogų sistemos ekranams, įskaitant navigacijos nurodymus, SMS ir el. pašto teksto rodymą (papildytą balso komandomis), informaciją apie atliekamą muzikos kūrinį, išmaniojo telefono adresatų informaciją, kelionės informaciją ir išmaniosios automobilio priežiūros sistemos informaciją.

Abipus šio pagrindinio monitoriaus ekrano išdėstyti TFT skystųjų kristalų monitorių ekranuose rodomi aušinimo skysčio temperatūros ir degalų kiekio matuokliai. Visi prietaisai itin kontrastingi, lengvai skaitomi ir šiuolaikiško šrifto. Vairuotojui lipant į automobilį visi prietaisai iš eilės nušvinta, sukurdami elegantišką ir šiltą pasisveikinimo atmosferą.

DII monitoriaus ekrane rodoma informacija perjungiama ir pasirenkama nykščiu valdomais jungikliais, įrengtais vairaračio kairiajame stipine. Jais naudodamasis vairuotojas gali paeiliui perjunginėti DII režimus ir reguliuoti nustatymus, pagal abėcėlę ieškoti, pavyzdžiui, adresatų arba muzikos kūrinių, ir nurodyti, kokią informaciją norėtų matyti prietaisų gaubto DII monitoriaus ekranuose. Be to, vairaračio kairiajame stipine įrengti integruoti „Bluetooth®3 HandsFreeLink®“ telefono valdikliai. Naudojant nykščiu valdomus jungiklius ir tiesiai prieš vairuotoją esantį DII monitoriaus ekraną, važiuojant kur kas mažiau blaškomas vairuotojo dėmesys.

Naujosios kartos „Honda Connect 2“ – dar geresni ir aiškesni ryšiai, informacija ir pramogos

Naujajame „Civic“ gali būti įrengiama dar patogesnė ir aiškesnė antrosios kartos informacijos, pramogų ir ryšių sistema „Honda Connect 2“, su „Apple CarPlay®“ ir „Android Auto“ teikiama visiško išmaniųjų telefonų integravimo galimybe.

Integravus „Honda Connect 2“ su „Apple CarPlay“, važiuojant galima naudotis „iPhone“ funkcijomis, telefono sąsają stebint naujojo „Civic“ vidiniame monitoriaus ekrane. Naudodami liečiamąjį monitoriaus ekraną arba duodami balso komandas „Apple“ sistemai „Siri“, vairuotojai gali naudotis navigacija, kalbėtis telefonu, susirašinėti trumposiomis žinutėmis arba klausytis muzikos. Su sistema „CarPlay“ gali būti naudojamos programos „Phone“, „Messages“, „Maps“, „Music“ ir nurodyta suderinama kitų gamintojų programinė įranga. „CarPlay suderinama su „iOS 8.4“ arba naujesnės versijos operacine sistema ir „iPhone 5“ arba naujesnės versijos modeliu.

Sistemos „Android Auto“ paskirtis – suteikti vairuotojams galimybę kuo mažiau blaškant dėmesį liečiamąja arba balso sąsaja paprastai ir aiškiai valdyti išmaniuosius telefonus su sistema „Android“. „Android Auto“ suderinama su „Android 5.0“ ir naujesnių versijų operacine sistema, su ja galima naudoti „Google Maps“, „Google Now“, pranešimų, muzikos ir daugybę kitų populiarių programų, atsižvelgiant į rinką.

Kartu su sistema „Honda Connect 2“ gali būti papildomai įrengiama „Garmin“ palydovinės navigacijos sistema su iš anksto įkeltais žemėlapiais, fotografiniais sankryžų vaizdais, eismo juostų nurodymais, realiuoju laiku teikiama informacija apie eismo spūstis, trimačiais pastatų ir vietovių vaizdais ir ekonomiško maršrutų sudarymo funkcija. Penkerius metus nemokamai tiekiami žemėlapių naujiniai – išskirtinė nauda perkant „Honda“.

Garso sistemos konfigūracija ir parametrai priklauso nuo modelio klasės: keturių garsiakalbių (160 W), aštuonių garsiakalbių (180 W) arba aukščiausios klasės 11 garsiakalbių (465 W) sistema.

Kaip standartinę įrangą pateikus „Honda SENSING“, naujasis „Civic“ tapo vienu saugiausių kategorijoje automobilių

Naujasis „Civic“ sukurtas taip, kad jo saugos ypatybės tenkintų griežčiausius pramonės standartus. Sukūrus savo kategorijoje standžiausią kėbulą ir įdiegus visapusį aktyviosios saugos technologijų rinkinį, tikimasi, kad naujasis „Civic“ netrukus pelnys aukščiausią „Euro NCAP“ įvertinimą.

Laikantis „Honda“ filosofijos „Sauga visiems“, naujojo „Civic“ visų klasių modeliuose įrengtos vienodos pasyviosios ir aktyviosios saugos sistemos.

Aktyviosios saugos ir pagalbos vairuotojui technologijų rinkinys „Honda SENSING“ bus diegiamas visuose naujojo „Civic“ modeliuose. „Honda SENSING“ – vienas visapusiškiausių kategorijoje saugos technologijų rinkinių. Naudojant iš radaro, vaizdo kamerų ir įvairiausių modernių jutiklių gautą informaciją, galimai pavojingose situacijose vairuotojui teikiami įspėjimai ir pagalba.

Aktyviosios saugos technologijų rinkinys „Honda SENSING“ sudarytas iš toliau aprašytų sistemų.

  • Susidūrimo švelninimo stabdant sistema (CMBS): nustačius, kad neišvengiamas susidūrimas su priekyje esančiu automobiliu, sistema padeda sustabdyti automobilį.
  • Priekinio susidūrimo įspėjimo sistema (FCW): stebimas priešais esantis kelias ir vairuotojas įspėjamas apie galimą susidūrimą, teikiami vaizdo ir garso įspėjimai vairuotojui imtis taisomųjų veiksmų avarijai išvengti.
  • Nukrypimo iš eismo juostos įspėjimo sistema (LDW): nustatoma, jeigu neparodžius posūkio signalo automobilis išvažiuoja iš dabartinės eismo juostos.
  • Apsaugos krypstant iš kelio sistema (RDM): pagal vaizdo kameros, pritvirtintos prie priekinio stiklo, duomenis nustatoma, jeigu automobilis krypsta iš kelio. Tada, naudojant elektrinio vairo stiprintuvo sistemą (EPS), po truputį koreguojama kryptis, kad automobilis liktų eismo juostoje, o tam tikromis aplinkybėmis gali būti įjungiami ir stabdžiai.
  • Eismo juostos palaikymo sistema (LKAS): padeda išlaikyti automobilį dabartinės eismo juostos viduryje. Sistema aptinka kelio paviršiaus ženklinimo elementus ir po truputį koreguodama važiavimo kryptį išlaiko automobilį tarp baltų linijų.
  • Pritaikomo pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC): vairuotojas gali pasirinkti greitį ir atstumą iki priešais važiuojančio automobilio.
  • Kelio ženklų sistema (TSR): aptinka ir automatiškai atpažįsta kelio ženklus ir juos rodo automobilio prietaisų gaubto ekrane.
  • Išmanioji pagalbinė greičio sistema (ISA): derinant vairuotojo nustatytą automatinę greičio ribą ir TSR veiklą, automobilio greitis automatiškai koreguojamas atsižvelgiant į paskutiniame pravažiuotame kelio ženkle nurodytą leistiną greitį.
  • Išmanioji pritaikomo pastovaus greičio palaikymo sistema (i-ACC): prognozuoja ir automatiškai reaguoja į kitas transporto priemones, netikėtai persirikiuojančias prieš automobilį.

Naujajame „Civic“ diegiamos ir kitos toliau išvardytos saugos technologijos.

  • Aklosios zonos informacija: taikant radaro technologiją automatiškai aptinkamos vairuotojo aklojoje zonoje esančios transporto priemonės ir apie jas įspėjama.
  • Judančių transporto priemonių stebėjimo sistema: naudojami galinės pusės radarų jutikliai ir atbulomis važiuodamas vairuotojas įspėjamas apie artėjančias transporto priemones.
  • Keičiamo regėjimo lauko galinio vaizdo veidrodis: vairuotojas gali perjungti visiško matomumo režimą važiuodamas atbulomis, įprastinį 130 laipsnių, plataus kampo 180 laipsnių ir vaizdo iš viršaus režimą.

Kaip standartinė įranga įrengta automobilio stabilumo pagalbinė sistema (VSA®) su traukos valdymo funkcija, pagerinanti valdymo galimybes įsibėgėjant, stabdant ir sukant, ir netiesioginio padangų slėgio stebėjimo sistema (TPMS).

 „Honda“ gamykla Jungtinėje Karalystėje – naujojo hečbeko „Civic“ pasaulinis gamybos centras.

Dešimtosios kartos „Civic“ serija sukurta įgyvendinus „Honda“ istorijoje dar neregėto masto programą. Automobilis sukurtas taip, kad ne tik tenkintų, bet ir viršytų Europos standartų reikalavimus ir lūkesčius, todėl atitinka visų pasaulio regionų, kuriuose bus parduodamas, poreikius.

„Civic“ – tai svarbus „Honda“ bendrovei Europoje modelis su ilga sėkmingos prekybos ir gamybos šiame regione istorija. Daugumai Europos pirkėjų „Civic“ yra „Honda“ prekių ženklo sinonimas. Naujasis hečbekas „Civic“ tęsia šią tradiciją ir bus svarbiausias veiksnys, bendrovei „Honda“ siekiant suplanuotų prekybos Europoje apimčių.

Jungtinėje Karalystėje esanti bendrovės „Honda“ Europos gamykla taps naujojo dešimtosios kartos hečbeko „Civic“ pasauliniu gamybos centru. „Honda“ patvirtino, kad ruošdama naujajį modelį, kuris bus eksportuojamas visame pasaulyje, įskaitant JAV, į naujas gamybos technologijas ir procesus investuos 200 mln. svarų sterlingų. Ši investicija atspindi numatytą ilgalaikę Europos gamyklos svarbą „Honda“ pasaulinei veiklai.

Pirmasis variklis „Honda“ Jungtinėje Karalystėje gamykloje pagamintas 1989 m., pirmasis automobilis – 1992 m. Dabar ją sudaro automobilių gamykla turinti presavimo, suvirinimo, dažymo ir kėbulų surinkimo gamybos cechus  ir variklių gamybos fabrikas, kuriame atliekamas detalių liejimas ir variklių surinkimas . Taip pat įrengta speciali bandomoji trasa, dinaminių ir statinių bandymų blokai, administraciniai ir tiekimo centrai.

Techniniai duomenys

Variklis

 

1.5  l VTEC TURBO

Keturių cilindrų benzininis

1,0 l VTEC TURBO

Trijų cilindrų benzininis

  6MT Bepakopė 6MT Bepakopė
Tipas 4 vožtuvai cilindre 4 vožtuvai cilindre
Galingumas

182 AG

(134 kW) veikiant 5500 aps./min.

182 AG

(134 kW) veikiant 6000 aps./min.

129 AG (95 kW) veikiant 6000 aps./min.
Sukimo momentas 240 Nm veikiant 1900–5000 aps./min. 220 Nm veikiant 1700–5500 aps./min. 200 Nm veikiant 2250 aps./min. 180 Nm veikiant 1700–4500 aps./min.

 

Pavarų dėžė

 

1,5 l VTEC TURBO (benzininis)

1,0 l VTEC TURBO

(benzininis)

Mechaninė 6 pavarų 6 pavarų
Bepakopė Reguliuojama, 7 imituojamų „pavarų“

Reguliuojama, 7 imituojamų

„pavarų“

 

Pakaba ir amortizatoriai

 

Priekinė „MacPherson“ tipo
Galinė

Daugiasvirtė

Pritaikomas amortizatorių valdymas (kai kuriuose modeliuose)

 

Matmenys (mm)

 

Išorė (mm)  
Bendras ilgis 4495
Bendras plotis 1800
Bendras aukštis 1420
Važiuoklės bazė 2700

 

Talpa (litrais)

 

  Penkių durų hečbekas
Bagažo skyrius 478 (pakėlus sėdynes)