„Type-R Challenge 2018“ pasirengęs startui! „Honda Civic Type-R“ pasiekė naują rato apvažiavimo rekordą GP lenktynių Magny-Cours trasoje.

16 gegužės, 2018
  • GP lenktynių Magny-Cours trasoje užfiksuotas naujas rekordas priekiniais ratais varomų automobilių kategorijoje – 2 min. ir 1,51 sek.
  • WTCR pilotas Estebanas Guerrieri standartiniu serijiniu automobiliu su keliams pritaikytomis padangomis apvažiavo ratą per rekordinį laiką.
  • Naujas rekordas sustiprina „Civic Type-R“ kaip klasės lyderio poziciją.
  • Su „Type-R Challenge 2018“ planuojama siekti rekordų penkiose legendinėse Europos lenktynių trasose.

Po „Honda Civic Type-R Challenge 2018“ automobilio debiuto Ženevos automobilių parodoje, galingas hečbekas GP lenktynių Magny-Cours trasoje (Prancūzija) pasiekė naują rato apvažiavimo rekordą (2 min. ir 1,51 sek.) tarp priekiniais ratais varomų serijinių automobilių. Už „Type-R“ vairo sėdėjo WTCR pilotas Estebanas Guerrieri, kuris dalyvauja 2018 m. FIA WTCC čempionate su „Honda Civic TCR“, atstovaudamas „Münnich Motorsport“ komandai.

Magny-Cours tai GP lenktynių trasa su 4,4 km ilgio ratu, kuriame yra lėtų posūkių, greitų vingių ir ilgų tiesių ruožų. Optimizuoto „Civic Type-R“ 2,0 l VTEC TURBO variklio galia – 320 AG, o sukimo momentas – 400 Nm. Šios įspūdingos techninės charakteristikos padėjo Estebanui Guerrieri sėkmingai išnaudoti specifines trasos ypatybes. Aerodinamikos komplektas ir geriausias klasėje keliamosios jėgos bei pasipriešinimo santykis buvo idealiai pritaikyti prie Prancūzijos trasos. Esant nustatytam „+R“ režimui, „Civic Type-R“ adaptyviųjų amortizatorių sistema užtikrina tvirtesnį bei lygesnį riedėjimą ir didesnį automobilio manevringumą, palengvindama jo valdymą važiuojant dideliu greičiu.

Dalydamasis mintimis apie pasiektą rato apvažiavimo rekordą, Estebano Guerrieri teigė: Labiausiai „Type-R“ man patinka tuo, kad suteikia pasitikėjimo. Jis žaibiškai reaguoja į vairuotojo veiksmus. Žmonės „Type-R“ vadina idealiu sportiniu „karštuoju“ hečbeku. Šiandien mes įrodėme, jog jis taip pramintas ne veltui. „Type-R“ toliau plečia priekiniais ratais varomų automobilių galimybių ribas.“

Kalbėdamas apie „Type R“ universalumą – kaip apie keliams ir lenktynių trasai skirtą automobilį, Estebanas Guerrieri pridūrė: „Nepakartojama yra tai, kad galima naudotis „+R“ režimu lenktyniaujant trasoje, o po to įjungti „Comfort“ režimą ir važiuoti namo.“

Geriausias laiko rezultatas yra pirmasis „Type R Challenge 2018“ pasiekimas, kurio įkvėpta „Honda“ lenktynių žvaigždžių komanda su serijiniu „Honda Civic Type R“ legendinėse Europos trasose sieks rekordų tarp priekiniais ratais varomų serijinių automobilių.

Panašų tikslą „Honda“ jau buvo išsikėlusi 2016 m., kai ankstesnės kartos „Civic Type R“ pademonstravo geriausius rato apvažiavimo rezultatus Estorilio, Hungaroringo, Silverstouno ir Spa-Francorchamps trasose. 2018 m. „Honda“ planuoja papildyti Magny-Cours trasoje pasiektą naują rekordą pagerintais laiko rezultatais šiose keturiose trasose.

Kitų rekordų su „Type R Challenge 2018“ sieks buvęs „Formulės 1“ pasaulio čempionas ir dabartinis „NSX Super GT“ pilotas Jensonas Buttonas (Jungtinė Karalystė), WTCR pilotas Tiago Monteiro (Portugalija), „NSX Super GT“ žvaigždė Bertrandas Baguette (Belgija) ir BTCC legenda Mattas Nealas (Jungtinė Karalystė).

Naujas geriausias laiko rezultatas Magny-Cours lenktynių trasoje – jau antrasis rato apvažiavimo rekordas, pasiektas naujojo „Honda Civic Type R“. 2017 m. balandžio mėn. tobulinamas automobilis tapo greičiausiu priekiniais ratais varomu serijiniu automobiliu per visą lenktynių istoriją Niurburgringo Šiaurinėje kilpoje (jis ratą apvažiavo per 7 min. ir 43,8 sek.).

Naujasis „Honda Civic Type R“ paveldėjo galingo „Honda“ hečbeko genus, užsitikrindamas sparčiausiai įsibėgėjančio ir greičiausio automobilio statusą savo klasėje. Paskutinis automobilis, vertas garsaus raudono „H“ ženkliuko, sukurtas pagal naujojo dešimtosios kartos „Civic“ modelio plėtotės programą – didžiausią per visą „Honda“ istoriją. Jo paskirtis – dovanoti nė vienam galingų hečbekų klasės atstovui neprilygstamą vairavimo malonumą važiuojant tiek keliu, tiek lenktynių trasoje. Šis hečbekas išsiskiria lengva ir itin tvirta kėbulo konstrukcija, žemu svorio centru ir rafinuota dviejų ašių statramsčio tipo priekine pakabos sistema, kuri sumažina sukimo momento inerciją ir padidina stabilumą atliekant posūkius.