Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje „Honda“ pristatys visiškai naują CR-V

28 vasario, 2018

– Nauja, Europoje surenkama, geriausiai pasaulyje parduodamų SUV* versija pristatyta Ženevos automobilių parodoje

– Elegantiškas ir sportiškas, aštrių formų bei plačios ratų bazės automobilio dizainas

–  Be to, bus galima pasirinkti visiškai naują septynvietę versiją

–  Pirmą kartą Europoje „Honda“ pristato hibridinę CR-V versiją

–  Klientams pirmuosius automobilius planuojama pristatyti 2018 m. rudenį.

Ženevos automobilių parodojeHonda“ yra pasirengusi pristatyti Europoje surenkamą, visiškai naujo dizaino CR-V versiją. Naujos kartos, geriausiai pasaulyje parduodamas SUV* kilstelėjo kartelę pagerindamas interjerą, rafinuotumą ir užtikrindamas daugiau vietos bei pirmą kartą pristatydamas galimybę pasirinkti septynias sėdimąsias vietas.

Dar niekada CR-V važiuoklė nebuvo tokia moderni: ji puikiai užtikrina malonų automobilio vairavimą ir pavyzdingą komfortą važiuojant bei išlaiko autentiškas važiavimo bekele galimybes.

Evoliucinis išorės dizainas ir aukščiausios kokybės salonas

Visiškai naujas CR-V turi naują ir modernų išorės dizainą, platesnes ir didesnes ratų arkas, ryškesnius kontūrus ant gaubto ir galinių ketvirčių, taip pat naujausią „Honda“ šeimos „veidą“ su charakteringais priekiniais žibintais.

Plonesni A formos statramsčiai, išformuoti priekiniai ir galiniai buferiai, iš apačios uždengtas variklis ir dugnas padeda naujajam CR-V pasiekti geriausią aerodinaminį efektyvumą savo klasėje. Automobilyje taip pat sumontuota „Honda“ aktyvių priekinių grotelių sistema, mažinanti degalų sąnaudas.

Naujas interjero dizainas horizontalia kryptimi pabrėžia prietaisų skydelio išdėstymą, akcentuodamas erdvesnį saloną, sustiprindamas pločio ir galios jausmą. Prietaisų skydelyje sumontuoti du 7 colių ekranai, o valdymo įtaisai išdėstyti racionaliau, naudojant paprastą skydelį oro kondicionieriui valdyti, esantį po centriniu jutikliniu ekranu.

Pirmaujantis klasėje praktiškumas ir galimybė rinktis septynias sėdimąsias vietas

Visiškai naujas CR-V gali pasigirti šiek tiek didesniais gabaritais nei jo pirmtakas bei ilgesne ir platesne ratų baze, užtikrinančia erdvesnį saloną. Klasėje geriausiai išnaudota vieta užtikrina išskirtinį patogumą visiems keleiviams bei suteikia platesnę ir gilesnę bagažinę su ilgesniu bagažo skyriumi. Naujos, dviejų padėčių bagažinės grindys užtikrina lygų paviršių didesniems daiktams pakrauti, o automatiškai atidaromas bagažinės dangtis garantuoja patogią pakrovimo prieigą.

Išmanios savybės daro CR-V patogesnį naudoti kasdien. Pavyzdžiui, atidaryto bagažinės dangčio aukštis gali būti programuojamas, kad neliestų žemų lubų, o salono universalumą padidina trijų režimų centrinė dėtuvė. Be to, nauja, vienu judesiu nulenkiama į priekį ir santykiu 60:40 padalijama antra sėdynių eilė užtikrina greitesnį ir patogesnį pakrovimą.

Svarbu paminėti, kad pirmą kartą bus galima užsisakyti septynių vietų CR-V. Jei pasirinkta trečia sėdynių eilė siūlo išskirtinai daug vietos kojoms ir pėdoms, tai 101 laipsniu atlošta sėdynė užtikrina keleivių patogumą ilgose kelionėse. Dėl plataus ir žemo angos slenksčio, užtikrinamas geriausias klasėje komfortas trečioje eilėje.

Nauji varikliai užtikrina įspūdingą efektyvumą ir vairavimo patogumą

Pirmą kartą „Honda“ Europai pasiūlys SUV automobilius su hibridine technologija. Visiškai naują CR-V bus galima pasirinkti su „Honda Intelligent Multi Mode Drive“ (i-MMD) hibridine sistema, kurią sudaro 2,0 litrų i-VTEC Atkinsono ciklo benzininis variklis ir du elektriniai varikliai, užtikrinantys efektyvumą ir nesudėtingą vairavimą. „i-MMD“ sistema nenaudoja įprastos pavarų dėžės – vietoj jos sumontuotas kompaktiškesnis mazgas, turintis nekeičiamą pavarų skaičių, sukuriantį tiesioginį ryšį tarp judančių komponentų ir sklandžiau perduodamo sukimo momento.

Taip pat galima pasirinkti 1,5 litro VTEC TURBO benzininį variklį, užtikrinantį aukštus rodiklius ir mažiausias savo klasėje degalų sąnaudas. Galią perduoda šešių pavarų mechaninė pavarų dėžė arba papildomai pasirenkama CVT automatinė pavarų dėžė, suteikianti tolygų greitėjimą.

Benzininio ir hibridinio variklio ir pavarų dėžės blokas varo priekinius ratus, bet, abiem atvejais, galima pasirinkti naujausią „Honda“ visų varančiųjų ratų pavaros technologiją – „Real Time AWD with Intelligent Control System™“, suteikiančią CR-V galimybę važiuoti bet kokiu reljefu. Visiems CR-V variantams prošvaista padidėjo 38 mm, o AWD benzininio modelio prošvaista dabar siekia 208 mm.

Planuojama, kad pirmieji „Honda CR-V“ su 1,5 litro VTEC TURBO benzininiais varikliais pasieks pirkėjus 2018 m. rudenį, o hibridinis modelis – 2019 m. pradžioje.

* matavimus atliko „JATO Dynamics“, 2013–2016 m. bendrasis pardavimas