Tiago Monteiro pilotuojamas „Honda Civic Type R“ pasiekė naują rato apvažiavimo rekordą Estorilio trasoje Portugalijoje

8 rugpjūčio, 2018
  • WTCR pilotas Tiago Monteiro Estorilio trasoje su „Honda“ priekiniais ratais varomu automobiliu pasiekė naują rato apvažiavimo rekordą (2 min. 01,84 sek.)
  • Tiago Monteiro standartiniu serijiniu automobiliu su keliams skirtomis padangomis pasiekė naują rekordą.
  • Ketvirtasis rato apvažiavimo rekordas sustiprina „Civic Type R“ kaip greičiausio klasės automobilio poziciją.
  • Su „Type R Challenge 2018“ numatyta siekti rekordų penkiose legendinėse Europos lenktynių trasose.

Estorilio trasoje Portugalijoje „Honda Civic Type R“ pasiekė naują rato apvažiavimo rekordą tarp priekiniais ratais varomų serijinių automobilių – 2 min. 01,84 sek.. Už galingo „Honda“ hečbeko vairo sėdėjo WTCR pilotas Tiago Monteiro.

4,2 km ilgio legendinėje Estorilio trasoje, išsiskiriančioje dviem staigiais kelio posūkiais, sudėtingais vingiais ir ypač ilgu pagrindiniu tiesiu ruožu, greitis apvažiuojant kiekvieną ratą keičiasi neįprastai plačiu diapazonu, todėl automobilis turi turėti daug pranašumų – greitai įsibėgėti ir pasižymėti nepriekaištingu valdymu. „Civic Type R“ parodė, kad jis puikiai tinka šiai trasai: jo 320 AG VTEC TURBO variklis išvysto įspūdingą greitį, o rafinuota pakaba ir vairo valdymo sistemos užtikrina žaibišką reakciją ir stabilų valdymą. Tai patvirtina Tiago Monteiro pasiektas naujas rato apvažiavimo rekordas priekiniais ratais varomų automobilių kategorijoje.

Tiago Monteiro taip pakomentavo pasiektą geriausią laiko rezultatą: „Mes čia atvykome, kad pagerintume ankstesnio automobilio pasiektą rekordą, tačiau savaime niekas nepasidaro – ši užduotis buvo ne iš lengvųjų, juk reikėjo pademonstruoti geriausią rato apvažiavimo laiką. Norint įveikti Estorilį, reikia absoliučiai pasitikėti automobiliu. Naujasis „Type R“ yra kaip tik toks – galingas ir paklusniai valdomas, automobilis suteikia pasitikėjimo. Mes pasiekėme geriausią laiko rezultatą, tiesiog triuškinantį rekordą.

Kalbėdamas apie „Type R“, Tiago Monteiro pridūrė: „Šis „Type R“ yra labai stabilus, pasižymi ypač dideliu stabdymo efektyvumu ir įspūdingu varikliu. Sėdėdamas už jo vairo, jautiesi tarsi lenktyniniame automobilyje – lenktynių rasoje pamiršti, kad vairuoji įprastą kelių automobilį, su kuriuo po to gali grįžti namo.“

„Naujasis „Type R“ yra didelis proveržis. Tai visiškai kitoks automobilis, kalbant apie dizainą, aerodinamiką, pakabą, geometriją, variklį ir ypač apie pojūčius jį vairuojant.“

Estorilio trasoje užfiksuotas naujas geriausias laiko rezultatas yra ketvirtasis 2018 m. „Honda“ pasiektas rato apvažiavimo rekordas tarp priekiniais ratais varomų automobilių. Geriausius rato apvažiavimo rezultatus „Civic Type R“ pademonstravo ir Silverstouno, Spa-Francorchamps bei Magny Cours trasose. 2018 m. „Honda“ pagerino savo laiko rezultatus kiekvienoje šių trasų.

Naujasis „Honda Type R“ pakartojo savo pirmtako pasiekimus: 2016 m. ankstesnės kartos modelis Estorilio, Hungaroringo, Silverstouno ir Spa-Francorchamps trasose pasiekė geriausius rato apvažiavimo rezultatus tarp priekiniais ratais varomų automobilių. „2018 Type R Challenge“ serija prasidėjo naujajam „Civic Type R“ Niurburgringo Šiaurinėje kilpoje pasiekus rato apvažiavimo rekordą tarp priekiniais ratais varomų serijinių automobilių – 2017 m. balandžio mėn. jis ratą įveikė per 7 min. ir 43,8 sek.

Paskutinis automobilis, vertas garsaus raudono „H“ ženkliuko, sukurtas pagal naujojo dešimtosios kartos „Civic“ modelio plėtotės programą – didžiausią per visą „Honda“ istoriją. Jo paskirtis – dovanoti nė vienam galingų hečbekų klasės atstovui neprilygstamą vairavimo malonumą važiuojant tiek keliu, tiek lenktynių trasoje. Šis hečbekas išsiskiria lengva ir itin tvirta kėbulo konstrukcija, žemu svorio centru ir rafinuota dviejų ašių statramsčio tipo priekine pakabos sistema, kuri sumažina sukimo momento inerciją ir padidina stabilumą atliekant posūkius.